ibland har man ganska tråkigt!!

hejsan !
Kan inte sova, och det suger verkligen har inte fått sova ut på hela veckan och nu när man får så kan jag inte ;s jaja nu blir det lite frågor så jag har något att göra ett tag :p

Lovar du att vara ärlig? Det ska jag vara!
Du heter: Sofie
Smeknamn: Ganska många, soffan,soffpropp, propp, Norrland mm
Låt som när du är ledsen sörjer till? A drop in the ocean
Beroende av: Att få stå på isen, tuggummi
Vad tror folk om dig?: De tror nog att jag är ganska snäll, men inte riktigt har min IQ på top hela tiden :D
Stämmer det?: HAHA jaa ganska mycket.
Vad får du oftast komplimanger för?: Oj det här var en svår fråga men om det är robin som ger mig komplimanger så är det oftas för mina ögon? !
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag försöker alltid vara mig själv, hoppas det ska duga!
Hur imponerar man på dig?: Det finns massor med sätt men jag gillar inte de som tror att de är någon överklass så det imponerar jag inte mig på iallafall!
Brukar du skratta för dig själv?: joo det händer ganska ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hahah va
Var bor du?: Just nu bor jag i täby kyrkby, stockholm
Trivs du där?: Jag trivs väldigt bra här, många underbara vänner!
Äger du några converse: Jo det kan man säga!
Sprit, cider, vin eller öl: Gillar att variera men dricker inte öl?
Brukar du bli för full: Nej, det brukar jag inte bli..!
Är du allergisk mot något: Ibland mjölk!
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är sofie, tjenare.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Vem ringde du senast?: Robin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sov så gott så hörs vi imorgon!
Antal timmar sömn inatt: 6 timmar ca 02.40 till 08.43 
Sov du ensam: ja, det gjorde jag
Brukar du komma i tid: Oftast, försöker iallafall!
När mår du bra: När jag får vara med mina kompisar, spela hockey och få träffa min familj :D
När blev du fotad senast: Igår på matrationkvällen.
Hur känner du dig nu: Jag är ganska trött och kissnödig, måste snart gå upp känner jag,
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag!
Vad tycker du om fötter: Det är ganska vidrigt men småbarns är helt okej :D 
Vad saknar du: Mamma och pappa, och Jennifer,lisa och ida
Hade du en bra kväll igår: Det var en riktigt rolig kväll må jag säga!! 
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller varmchoklad!!
Rakar du benen: Jo det gör jag men ibland är jag väldigt dålig på det, och dte är inte okej!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Försent!
Är du blyg?: Ibland vid nya ansikten!!
Sysslar du med någon idrott: Japp det gör jag, spelar hockey!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tror det finns men det är väldigt få som får uppleva det!
Har du spytt offentligt: HAHA tror jag inte!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: HAHA jag har faktiskt ingen aning kanske utforska lite saker som inte man kan göra som tjej??
Är du nöjd med ditt liv: Jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt liv just nu!!
Är du bortskämd: njo det är jag nog
Vad gör du i morgon: Imorgon är det match mot solna AIK! 
Vad längtar du till? Att få koma hem till skelle och träffa alla som jag saknar!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag har de som är helt underbara :D
Vad använder du för shampoo?: Just idag blev jag shampoolös, tog slut igår!
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om väldigt många men det finns bara en som jag gillar extra mycket :D!
Gröna eller röda äppeln: Gröna skulle jag nog säga!
Vilken tid gick du upp idag: har inte gått upp en men kanske vod 10 tiden :D 
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det har jag
Har du strumpor på dig nu: Nej, absolut inte jag ligger juh fortfarande i sängen!! 
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag !
När grät du senast: När jag lästa ett väldigt sött citat till en speciell, om det räknas med att man får tårar i ögonen...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tror det eller ej, men jag skulle nog köpa hur eller en stor lägenhet och sen resa + shoppa!
Bär du glasögon eller linser: Näe men ska verkligen göra det, har det behovet!!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är inte alls viktigt, visst är det kul att ha men tycker det är viktigare att det är snygga och man känner sig bekväm i det !!
Har du piercing: Jo det har jag
Vill du gifta dig: Det tror jag
Vill du ha barn: Ja det tror jag också men det är länge kvar!!
Solar du ofta: Periodare, solar inet så mycket på solarium utan är en utesolare
Är du bra på att laga mat: Ja, det är många som älskar min mat, lagar mat varje dag, oj justja vi skulle juh vara ärliga, jag är VÄRDELÖS!!!
Är du flygrädd: Nej inte alls.
Hur vig är du: som ett kassaskåp kan man väl säga
Är du musikalisk?: Jag älskar musik!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Vilken är din favoritglass: calipoo
Tror du på ett liv efter döden: Ja det tror jag
Tycker du om sushi: Nja inte nån favorit men det funkar
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn, och glass!!
Har du tandläkarskräck: Näe det har jag inte,
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls hatar att stiga upp när man verkligen vill ligga kvar!!!
Vilken ögonfärg har du: brun.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja har jag, jag har också skrikit mig i sömn!! 
Biter du på naglarna: Nej dte gör jag inte!!
Röker du: Ne
Hur ofta tränar/motionerar du: oftast är det träning nästan varje dag!! !
Senaste låt du hörde: Från och med Du!

Shit detta var typ hur jobbigt som helst, och jag mååste verkligen gå på toa håller på att kissa på mig!! Spricker snart!!
Men vi ses KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0