hejsan !!

Nu är det nästan en hel månad sedan jag skrev här sist. Men har aldrig tid det är faktiskt lite synd eftersom jag tänkte att nu när jag flyttat till stockholm skulle börja blogga lite mer så mina när och kära hade någon aning om vad jag gjorde här nere men men !!

Idag har jag iallafall varit på skolan, vi gjorde en riktigt rolig sminkning som samtidigt var lätt och snabb. Sen besökte jag stockholms gator var på stureplan och sen inne på segelstorg. Det känns ganska bra nu börjar jag förstå lite hur stan är uppbyggd här :D.. Det var en riktigt skön dag att gå på stan idag solen sken och det var gansk varm. Snart är det hockeyträning för hela slanten först is och sen fys. Kommer bli riktigt roligt :D







Kanske jag kan bli lite bättre kanske :P
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt jag blir att du bloggar norrland! :P

2010-09-06 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0