Fredag!

Hejsan !
Mormor och morfar är snart påväh hit har just varit och tränat med hockeygym det gick inte så jättebra men det kan det inte alltid göra. Men jag ska hinna träffa hem innan de far hem igen kommer att sakna dem!

Igår så sminkade jag mormor på skolan sen for vi alla tre till stan och gamlastan och åt lunch kolla på slottet och lite annat. Sen for vi hem till deras lägenhet hos micke och emma och vila ett tag åt lite godis och bara tog det lugnt. Efter detta gick vi och emma och micke på resturang, vilket var jättegott men jag kom lite sent till träningen och sen var det bara att sova för att orka upp till dagens morgon pass.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska iallafall vara med mormor och morfar och säga hejdå till dem sen ska jag träffa robin, simon och emil tror det vara var de tre men vet inte riktigt sen vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. kanske ska jag se på bio med brudarna men jag har redan sätt den filmen så jag vet inte än. Nääee nu kurrar min mage för fullt Nu blir det mat!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0