Fredag :D

Hejsan :D
Idag är det fredag och jag är uppe med tuppen :D.. näee men seriöst jag har faktiskt tro det eller ej men stigit upp tidigt för att fara på ett gymasiehockeypass som börjar kl 08.00 på morgon !! Helt sjukt men det var riktigt roligt faktiskt!!

Nu håller jag på med att tvätta har just dammsugit helta mitt rum och bäddat rent! Tycker faktiskt att jag har varit riktigt duktig idag och sen i kväll blir det film maraton men super brudarna!! Jag tror vi sa att det skulle vara narnia :D.. Kommer nog bli en riktigt trevlig kväll tror jag med tacos och massor med godis :D..

Sen har man juh alltid funderingar, eller hur min fundering just nu är om jag ska klippa lugg eller inte :) Trivs verkligen jättrebra men snedlugg som det har jag som alltid haft så det skulle vara roligt att göra något annorlunda. :D.. men men vi får se :D



Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0