Det tog bara 3 dagar!!

Så sant det tog bara 3 dagar för mig för att kunna skriva igen !! hahah näee men 3 blev vi iallafall i ö-vik. vilket inte var allt för bra!! haha men men det var iallafall riktigt roligt. Fast jag måste erkänna att det var ännu jobbigare att skilljas från mamma och pappa den här gången!

Idag har jag varit på skolan och lärt mig lite om fotografering + gått ett tag på stan med kärleken min!Ska snart till Micke och emma och se på idol med emma, efter det blir det nog att jag ska sova hos robin sen skola imorgon igen!! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag hinner faktiskt inte skriva något mer just nu heller.. måste hinna till bussen men vi hörs sen !!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0