Bra dag!!

Hejsan hoppsan :D.. hoppas allt är bra med er :D med mig är det helt okej faktiskt. Började dagen med att inte vara morgontrött det var ett stort kliv till en bra dag :D.. Sen har det gått bra på skolan idag och ikväll kommer mormor och morfar. :D Det ska bli riktigt roligt att få träffa dem igen, för det var ett ganska bra tag sedan!

Igår var vi och tog lagfoton. så var det med de.. hahahah


HAHA hade lite roligt!!

Undra vad jag ska göra till mormor och morfar kommer?? ja just ja jag har inte berättat att jag har gjort min egen mat idag.. tycker att jag var riktigt duktigt eftersom det inte var nudlar utan det var kycklingbugare :D.. näee men seriöst så vet jag inte riktigt vad jag ska göra fram till mormor och morfar kommer, men jag tror att det kan luta mot STÄDA!!!
Och ringa min darling :D


Jo det ska jag gör, och jag ska börja nu!! Vi ses ! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0