Plåtning

Tjenare!
Idag har jag träffat min brorsa och hans kompis Lisa. Lisa var min modell idag på fotograferingen. Vilket gick riktigt bra.. Lisa var väldigt duktig:D





Nu sitter jag på bussen med toppen brudarna !! Bebbe har sprungit vilse idag när hon var ute och sprang i skogen men nu sitter hon lugnt och stilla på sin plats och smsar med massor av killar medans Olle tror att hon har ett mini trumsett framför sig som hon spelar på med fingrarna, Hanna pluggar samtidigt som hon glupsar i sig mackor i massor, Michan lyssnar på musik läser tidningen och dissar alla andra, Emma fryser så hon känner att man m¨åste ha toppeluva på sig i bussen, Linkan käkar godis för fullt och jag är vrålhungrig!!

Nu Ska jag ta mig något att äta så vi hörs!! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0