helgen!!

Hejsan!!
Hoppas allt är bra med er! Men mig är det bara fint och snart är det dags att sova tänkte jag bara skriva ett kort inlägg om helgen! Den har faktiskt varit riktigt rolig. I fredags började jag att inleda helgen med träning på morgonen .. is först sen gym. Efter det blev det stan för att köpa allt som saknades till lördagen och sen följde jag en kompis som skulle tatuera sig... åååh fatta hur sugen jag blev att tatuera mig!!

två förslag.. men inte så stora!




Sen blev det inte så mycket under kvällen tog det lugnt och la mig tidigt.

lördagen började med att åka in till stan igen och söka småprodukter som fortfarande saknades inför kvällen. Sen blev det bråtom för att kounna se på matchen OSDE-MODO!! Såg ca 1 ½ period sen blev jag tvungen att fara till skolan och då började vär halloween kväll :D Sminkade en hel del och oss själva, riktigt roligt hade vi, men sent blev det :D :D










Sen idag så fyller Lena år, GRATTIS LENA!! Sen hade vi också match mot Munksund som vi slog just och näppe med 3-2 en riktigt skön vinst eftersom ingen av lagt var riktigt bra idag... sen har kvällen bestått av hockeymatch med Kitty, Megan och Tove i Väsby, God middag, spel, skatt och tårar !! Riktigt trevlig helg men nu ska jag tänka på refrängen och sova tror jag, det är juh en dag imorgon också!! Sen kommer mamma, pappa, brorsan och Emelie hit på fredag :D :D JIPPI!!
GODNATT sov så gott!!! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0