SVIIIIIN kallllt!!!!

Hejsan!!

JAAA det är verkligen svinkallt ute jag skämtar inte :p.. hahaha
Även fast jag är norrlänning och vi brukar ha så mycket kallare så fryser jag snart ihäl :S:S:S inte okejj!!!

Men min helst har varit riktigt trevlig, familjen var här och vi hade det väldigt mysigt här tillsammans, jag älskar verkligen min familj längtar redan efter dem :P.. MEn i jul ses vi igen :D

Slutade sen veckan med en mysig filmkväll, riktigt rolig film och mysigt sällskap.

Snart har vi träning, men bara 50 min is sen är de spinning som står på schemat....... KUL!!! HAHA jag menade att det var kul inte ironiskt.

Vi hörs, ska packa!
KRAM

PS. sorry för det tråkiga inlägget men har bråttom!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0