FREEEEDAG

Hejsan :D..
Läget med er idag?? Själv är jag lite trött skulle fara och gymma såhär på morgonen men jag orkar inte, vilket kan beror på att vi var uppe länge igår och såg saw filmer. De är faktiskt inte så hemska bara äckliga,hahah jag blev nog räddast när erik plötsligt i dörröppningen, hahah.

Ligger alltså fortfarande i sängen men ska snart upp och städa rummet lite tänkte jag för idag kommer juh mamma, pappa, brorsan och emelie hit D:.. har fått ett sms från de att de sitter i bilen och är påväg  :D:D... jag längar som bara den tills de kommer hit !!! Sen fär vi juh inte glömma att pappa fyller juh år idag!!! GRATTIS PAPPA!! så ikväll blir der konsert, we will rock you, kommer bli riktigt bra känner jag ..

Nu ska jag ta mig samman så något blir gjort :D

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: soff

Meeh.. om jag kan åka till skolan tidigt kan la du gymma? ;)

2010-11-05 @ 20:49:33
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0