Solen!!

Hejsan!!!

Yes!! änligen skiner skolen efter att vi kommit hem från Tunisien! Jaag vill tillbaka. Det var så otroligt roligt.. Men igår gick jag iallafall min Studentklänning, och idag kommer balklänningen! Studentklänningen var lite för stor men mormor fixar det åt mig så det är lugnt!!  Känns mycket skönt att de är på gång nu .. Oron är som bortblåst. :D..

Snart ska vi ha Mattelektion och sen är det stan som gäller innan jag ska med bilen till mamma.

Nu ska jag kolla vad som händer med andra.. Vi hörs!

Ps. Ni som inte ser det så har jag ny design på bloggen! Vad tycks? :P

KRAM!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej :D skulle du inte kunna berätta lite om hur resan gick, vad man ska tänka på eller bara lite tips? ska nämnligen till tunisien snart :)

2010-05-27 @ 21:00:07
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0