Nyfikna?? :P

Hejsan alla nyfikna glada prickar!!!

Nu är jag hemma efter en super och då menar jag super trevlig och rolig resa!! Vi har haft hur roligt som helst och varit med om ett och annat. Just nu tänkte jag inte skriva så mycket men lite bilder ska jag bjuda på :D


Utsikten är vacker


Snacka om vig eller inte :P


Me and Ida


Vi fyra andra kvällen!


Nicke, Lisa, Jonte och Ida :D


Me and Ida again :D


Mina favoriter!! :D :D


Man måste våga prova på något nytt!!


Hela tjejgänget med ägarna och facebook!!


Inte så bra kvalla men det var hel sjukt. En 6 åring som gjorde zorro!!


Jennifer, jonte and Me Sista kvällen!!


Det var så underbart


Grabbarna som steker!!!


Lisa och jennifer njuter verkligen!!


Kuusela STEKER!


Flyt.. hahah jag bara älskar Idas försök att flyta !! hahaha


Njöt av solen jag med :D


Middag Jennifer, Emelie och jag! :D


THE GÄNG!! Hela gängen utan jennifer som tar kortet!


På flygplatsen hem!!


Kuusela och Svensk är trötta men steker ändå på flygplatsen!


Medans Ida och Lisa bara känner lugnet!! :D


Kamelridning... SPÄNNANDE var det!! men hur kul som helst! :D


Vi igen, kvällen då vi nyss har varit på äventyr och var påväg till nya.. :D


Calle och Jonte gillar läget!! :P


Nicke och Lisa under en rolig kväll!


Amanda och Emelie hade också roligt den kvällen!


Me and Ida .. :D

Calle, Gurra, Jonte och Pär hur sköna grabbar som helst!


Snyggingarna vid middagen!


Virre, Gurra, Hampe, Mattias, Pär och Calle lite trötta efter dagens värme.



Jocke och Nicklas.. Plus Jonte på ett hörn!


Jag och Ida njöt av svalket i poolen!!


Jag, Lisa och Amanda på kvällen!!


Grabbarna grus :D.. Calla,Nicklas,Mattex2,Jonte och Jocke :D


Jag och Hampe!! :D


Viktor håller på att vinna i poker!! HAHA Eller :P


Jennifer, Hampe och Jocke lite trötta efter dagens värme!


Avslutar med en mycket skön bild... Vi fick till och med me en servitris på bild!!!
Hampe, Jocke, Pär, Jag, Servitrisen och Elin!! :D :D

Måste bara få tacka för en toppen vecka!!!!

Nu ska jag ta och sova! _Godnatt KRAM!


Kommentarer
Postat av: Kuusela

Du måste skicka lite bilder till mig ju:D:D

2010-05-26 @ 19:26:43
Postat av: Anonym

Jaa det kan jag göra :D

2010-05-27 @ 08:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0