9 dagar kvar!

Hejsan!!
Sitter nu på skolan och väntar på att mattelektionen ska börja. Har varit på stan en stund på rasten och kollat på lite kläder.. hittade lite som jag fastnade för.. la av några så jag och mamma kan kolla på dem imorgon när vi ska gå på stan.. men det måste vi hålla lite tyst om för mamma vet inte än att vi ska gå. Sen har jag också köpt mig lite kläder också på super rean på Gina. Bilder på plaggen kan jag lägga ut sen.

Men jag kan då bara säga det. Tiden går så otroligt fort. Bara 9 dagar kvar tills vi ska fara sen är det bara ca 1 månad kvar till BALEN och STUDENTEN!!!!!! JIPPPIIII!!



Min student mössa och glas :D

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad tur att mamma läser din blogg ibland..Då får jag veta vad jag ska göra:D

2010-05-06 @ 13:47:47
Postat av: zophiea

Hahahah oj det tänkte jag inte på ;).. hhahah

2010-05-06 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0