6 dagar kvar!

Hejsan!
Har just räknat klart alla tal i matten som jag klarar av att göra hemma. Sen har jag bara 5 tal kvar innan jag är helt klar.. Känns SUPER!! Helgen är snart slut och en ny vecka börjar. Har iallafall haft en riktigt härligt och rolig helg :D... Men idag har det inte hänt mycket.. har som pluggat hela dagen fram till nu och när som helst är det mat. Sen får vi se hur det blir och vad jag gör.. om jag känner mig själv rätt bra så tror jag det blir att plugga ett litet tag så små saker sen ska jag nog slå på en film, men före det är det HOCKEY! :D :D



La in en bild på min kusin olivia ör hon spelade match idag och blir match hjälten !!!! WOW!!!!!

HAAHAAHHA

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0