snöar!!

Hejsan!
Det snöar som bara den ute... visst jag vill att det ska vara någon snö under påsken.. men vi har väldigt mycket snö, det behöver juh inte komma mer. Vill ha sommar!!

Annars idag har jag och brorsan varit och tränat på Friskvårds imorse. Det är så skönt att träna på morgonen man bli som så pigg resten av dagen. Sen hade vi matte (Nu börjar matten på riktigt) och efter den så slutade vi. När jag kom hem så hade jag fått mina bilder som jag hade skickat iväg för framkallning. 100 stycken, (Hahahah måste vara ett ego och säga att de mesta bilderna är på mig (A) Hahahah)



Nu måste jag snart bege mig till mormor för att få lite mat i magen. Ska sen till Luleå och träna med länslaget så vi vet hur vi ska spela!! Men vi hörs nog inte förän imorgon!! CU

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0