Sista dagen före påsklovet!

Hejsan!

Idag är det sista dagen i skolan före PÅSKLOVET!! Känns riktigt bra faktiskt!!
Blir att fara till skolan, sen gymma och efter det kommer min brorsa och hans tjej hit och ska vara här över påskhelgen, samt kommer också min darling!! :D

Ikväll blir det nog att vi far ut till stugan och sover där, så kommer mamma och pappa ut dit imorgon :D

En annan sak jag vill säga är att VI HAR HUR MYCKET SNÖ SOM HELST!!! När kommer den att försvinna, det är helt sjukt så mycket snö det finns här i norr just nu. Sen hör man att där nere i söder är det vår och varmt med nästan ingen snö..... Jag säger bara det, måste vi ha snö på midsommar iår??



Ska göra mig i ordning nu men vi hörs hejdå Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0