Sen update.. men

Godkväll alla läsare!
Detta inlägg blir ganska sent upplagt på bloggen men det är bara därför att jag inte har haft så mycket tid att skriva här!! Idag har jag varit och tränat på Friskvård, inte så svårt gissat kanske men efter det så ville jag fara ut med skotern och köra lite i det vackra vädret men ingen va sugen att följa med, så det blev inte av. Istället satt jag och solade en stund (utan att bli brun). Sen nu ikväll så har jag verkligen tagit hand om mig själv opch gjort saker som man verkligen inte har hunnit med under hockeysäsongen! Tagit ett fotbad, haft ansiks och fot mask, fixat lite naglar och bara haft det skönt!!!!



Men nu ska jag ta och lägga mig och se Vampires Diary efter att ha sett Saik förlora i förlängningen!! Ni får ha det så bra!!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0