Kvällen 17/3-10

Hejsan hopsan!!

Idag har äntligen brorsan kommit hem!! (Jag har faktiskt saknat honom, men det behöver vi inte säga så högt!! ;), föresten så har jag nog redan sagt att han skulle komma hem idag men det gör inget!! ) Mötte upp honom just efter jag slutade skolan och umgicks med honom till mamma och pappa slutade jobbet. Då kom de in till stan och hämtade oss.

Sen blev det middag och efter det drog jag och brorsan till gymmet och tränade lite innan jag senare for och lämnade av honom på hans fotbollsträning som han skulle titta på. (HAn får inte spela eftersom han kör rehab nu för knäet)

Sen for jag hem, tog en dusch och sedan började kolla lite på olika bilder på datorn, då jag hittade jag den här bilden som jag hade gjort på skoj för bara några dagar sedan när jag hade tråkigt.



Då fick jag en väldigt rolig ide, jag tänkte att jag skulle sminka en lite finare sminkning på det andra ögat och sen sätta ihop det på något vis... Den andra bilden blev den hära:



Så jag började mixtra lite på Gimp och här får ni följa det steg för steg..



Steg 1



Steg 2

Steg 3

Finitooo... Så här blev resultatet, är faktiskt ganska nöjd, är inte proffs gjort men det var riktigt roligt att pröva på något annat och mixtra lite :D :D

Men nu är det klart mixtrat för idag, sängen väntar och glöm inte, IMORGON är det en NY dag :D

KRAMISAR på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0