Helg!!

Hejsan på er!
Jag harinte så jätte mycket för mig just nu så jag tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle och skriva här. Hmmm... men vad ska jag skriva då. ?????

Jaa jag skulle kunna ge er en lite update om vad jag har införskaffat mig genom shoppingen i London, Stockholm och här i Skellefteå. Kanske inte är så roligt men men...

Hmm ja, vi börjar väl med London shoppingen:




En liten söt sommarklänning ... PM



Skön kofta .... PM



Ett linne ... PM



Ett till linne.... PM



Sista linnet... PM



T-shirt ... PM



Sockar, trosor och Bh:ar ..... PM



Godluktande kroppskräm ........ PM 



6 par nya solglasögon... PM

Sen har vi Stockholmsshoppingen:



Lite roligare leggings..... NY



Rolig klänning.......... NY


Nya skocker..... D (Tyskt)

Mysig tröja.... NY

Sen har vi det som jag har införskaffat mig här i Skellefteå:



En söt jeansklänning ........ GT



Skinnjacka ...........HM

Hahahah och tillsist ska jag lägga in mina skor som jag fick när jag fyllde år (A)



Mina rosa CONVERSE (L)........ Sc



Nitskorna....ES

Jaa det var väl lite update.. Nu har älsklingen  kommit så nu ska vi äta sen kommer jennifer hit .. tror det blir någon film.. Ska ta det lugnt ikväll så man orkar med helgen!!

Men SES snart!!

KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0