Tisdag---- Balen!

Hejsan!!
Idag är det balen och mycket måstes göra!! Vi har iallafall tur med vädret än så länge, nu äre bara att hoppas det håller i sig!! Igår nämnde jag att jag hade fått munsår och hoppades att det skulle lägga sig lite under natten men ack så tur får man inte ha, istället så har hela läppen svullit och jag försöker verkligen allt för att den ska lägga sig igen.. Men för nog köra på mycket smink!!!

Jag måste snart bege mig, ska hinna ner till mormor före karin hämtar mig där om en kvar! så blir det salongen till halv2  för att få ihop någon snygg frisyr. Det kommer att bli riktigt roligt. Jag är bara rädd för att munsåret kommer bli ännustörre under dagen!! För just efter jag har varit hos karin på salongen så kommer mormo och hämta mig och jag ska hem för att sätta på mig klänningen och allt annat. Sen kl 3 är det fotografering!!! sen börjar det! Men nu måste jag gå för att hinna med allt!! Ni får ha en sådan roligkväll så hörs vi imorgon!!!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0