hemma!

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter en kväll på stan! Blev inget större burträskbingo pga missförstånd. Men vi hade det riktigt roligt ändå. Allt inför imorgon är fixat och klart. Känner mig inge nervös med stressad, inte okej.. På grund av det så har jag fått munsår, men jag hoppas det är med mig och förminskas under natten. Annars får jag ta och sminka över det på nått sätt... Men jag är inte förvånad, det ska alltid hända mig. Och inte nog med det. Jag slog också i pannan i en bordskant idag när jag skulle plocka upp en sak från marken. Hur snyggt kommer det vara imorgon då :P.. hahah jaajja m,an får bara skratta och gilla läget! det är juh studentvecka nu juh!! WOW !!!

Nu ska jag ta en dusch och sen dricka lite kaffe med mamma och pappa! Vi hörs!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0