Det är något fel på min blogg men!

"Det har redan varit två efterskalv"

Vid 22.30 skakade marken och polisen har blivit nedringda. Epicentrum låg någonstans kring Uttersjön.

om ni vill läsa mer!! Norran.se

Hejsan!! Jag skriver här för det går inte att skriva någon annan stans.. Det är något fel! JAg har inte hunnit skriva på ett tag nu eftersom jag har varit i stugan. Vi har flyttat ut nu och det är riktigt skönt!!! JAg lovar att när jag har mer tid så ska jag lägga ut lite bilder från Studenten!! Men nu hinner jag inte eftersom jag ska snart vara på jobbet. Föresten var det någon mer än jag som kände av jordbävningen igår??? Det måste det ha varit, hela våran stuga skakade!! Jag kan faktiskt erkänna att jag blev lite rädd(A) men nu i efterhand så var det ändå ganska coolt, det är juh inte ågot som man får uppleva varje dag!

Nu måste jag fara men vi ses ! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Jag märkte att det skakade men trodde det var en lastbil som körde förbi och då brukar det skaka lite hos oss :P

2010-06-16 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0