Dagen före STUDENTEN!!!!

Hejsan Hejsan!!
Hoppas allt är bra med er, för jag bara njuter för tillfället. :D
Idag är min vilodag för jag ska verkligen orka hela kvällen imorgon!!! DÅ SMÄLLER DET!!
STUDENTEN 2010!! Jippi!!

Jag måste bara säga att jag har verkligen haft hur roligt som helst den hör veckan.. Synd bara att snyggingen min är på ett annat håll och firar!! Men men, snart får man se honom igen och nu ska jag bara vara med mina underbara vänner och ha hur roligt som helst!! Tänkte jag kunde lägga in lite mer bilder från veckan nu, men jag lovar det kommer att komma mera !! :D

Söndag i Boviken:


Vollyboll :D


Några av girlsen!


Dahlberg, GB, Jens och Ian känner stämningen!

Sen har vi måndagens Burträskbingon :


Snyggingarna mina!!


Bea och Ida :D


HAhaha LISA!! :P


Ja, vad ska man säga!! ?? :P

Tisdags på balen:


Så här såg vi ut!


Bilen vi åkte!!


Rödamattan! Riktigt roligt :D


Annette och Hampus!


Anna och Anton! :)


Thea och Jeppe! :)


Victor, jag, Oskar och Jennilla!! :D


Jennifer och Olivier :D

Onsdagens sittning på skolan:


Tess och Erika :D


Jennifer och jag :D


Emmy och Nina! :D


Ida och Bea :D


Stämning!


Jag och Lea :D


Vera, Jullan och Sandra! :D


Aina :D


Ricard och Marika :D



ute på bryggan med girlsen!


Skulle kolla så båten höll!


Vera och Erika.. :D


Försöker få mig upp ur båten


Jag känner mig lite underlägsen med att inte ha en lika röd tunga. :P

Så fler bilder ska tas idag och imorgon :D... nu ska jag städa klart mitt rum sen blir det nog lite glass ute i solen :D ni får ha det så bra !!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: veronica

sofiieeee du måste skicka alla bilder från studenten till mig :D

2010-06-14 @ 14:59:11
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0