Ändå glad!!

Hejsan hoppsan!!
Hoppas allt är bra med er där hemma! själv mår jag super mitt i allt jobb!!
Har bara en vecka på mig att fixa en redovisning, en hemuppgift och två prov. Hoppas ni önska mig lycka till.. Jag känner värsta stressen. Men samtidigt så känner jag bara glädje. Inte länge kvar nu. Balklänningen skor och allt ornat samt studentkläderna också. Sen har jag fått sommarjobb också på Ica MAXI! Så där kommer ni att se mig i sommar! Sen drar jag vidare i sverige söderut och stannar i huvudstaden iallafall ett halvår. Sen får vi se vad som händer! Allt detta kommer att bli jätte roligt men jag är lite orolig över att jag ska vara bort från min mamma och pappa så länge. Jag vet att jag kanske låter lite fånig men jag kommer verkligen att sakna de så otroligt mycket. Det är helt sjukt. Föresten så ska de firas idag!!!

Gifta i 20 år det är helt sjukt!!! GRATTIS!!!

ÄLSKAR ER!!!

Vi hörs! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du till umeå och hälsar på!?

2010-06-02 @ 23:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0