INTE TUR!!!

Hej allihop!
Det var länge sen nu. Jaa vad ska man säga, har ine haft så mycket tid att kunna skriva men jag har inte heller haft någon inspration att vela skriva. Men nu måste jag verkligen berätta vad som hände oss igår! När jag skriver oss så menar jag, Jag och min kusin Vilma. Allt började med en gång för länge länge sedan.... när jag skojar bara men allt började med att vi skulle gå ner till havet och ta lite fina sommarbilder, just när vi hade kommit ner och tog fram kameran så gick den inte iång, tror ni batteriet var slut eller, men jooo, så det var bara att gå upp igen utan bilder. Så vi bestämmde oss för att ta oss en liten tur till stan och hyra någon bra film som vi kunde ägna kvällen åt istället. När vi kkommer dit så står det i kassan att de inte tar kort just då för kortläsaren var ur funktion, så då tog vi oss en promenad till centurm så vi kunde ta ut pengar för vi hade inte lösa pengar i börsen just då. När vi kommer tillbaka och ska betala filmerna så säger de att kortläsaren fungerar igen, men inget mer med det, bara att gilla läget. Vi börjar fara hem, men när vi börjar köra så tyckte jag och Vilma att något lät konstigt, men det slutade en kort stund fast började om igen, då stannade vi för att se vad som var fel, och vad tror ni... jo vi hade fått punka!!! Jag tänkte bara SHIT vad gör vi nu, men tur var att man har så fina, hjälpsamma vänner. Tack Nicke för hjälpen!!!
Men vi kom oss tillsist hem, och om bara en liten stund så ska jag fara på skatan runt, så nu är det dags att gå och klä om sig! 

Ni får ha det så bra !!! KRAM!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0