Hej hallå

Hejsan!!
Idag har det hänt väldigt mycket alltså :D :D

På praktiken har vi gjort massor med roliga saker, en av dem är att vi tog lite olika kort här och var sen så satte jag på mig en sumo-dräckt som inom kort kommer på bild. Den var riktigt stor och plötsligt ramlade jag baklänges. Men jag fick mig verkligen inte upp.. låg där och splattrade i flera minuter och bara skrattade medans Lisa höll på att dö av skratt.. :D ...HAHAHAHA Tillslut blev jag tvungen att krypa ut hur dräckten för att få mig på fötter igen :P

Sen har jag varit på träning nu ikväll.. Den gick faktiskt ganska bra, men inte lika bra som den i söndags men vi vann mot de röda idag igen.. känns toppen :D..



Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0