Vill bara sova..

Hejsan bloggen!
Hoppas ni har haft det bra i solens strålar idag, själv har man kämpat mot att inte smitta ner hela hemmet och känna smärtan at dunkande bihålor. Förkylning kom verkligen snabbt. Jag somnade igår som en friskpinne och vaknade imorse med värsta förkylningen. Jaajaa.. inte nog med det :P

Nu har jag fått långt hår :D.. känns riktigt bra att kunna göra något med håret igen :)



Sen har jag gjort en ny sminkning idag .. :).. såg en bild på en av mina favoritbloggar och blev bara tvungen att prova den.



Sen till sist så tänkte jag visa mina nya legging som jag köpte idag :D



Snygga va ?? ;)

Nu ska jag fortsätta se Top Model :D

Vi ses hejdå !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0