Jobbigt..

Hejsan bloggen!
Hoppas det är bra med er. Då är det iallafall bra med någon av oss. Trodde inte jag skulle få känna den här smärtan just nu. Jaaja men vill inte tråka ut er men mitt humör.

Så snart ska jag till skolan efter en mycket trevlig helg må jag säga. En hel helg med jennifer. Har ridit på en travhäst, varit på travet och vunnit ett spel men fick bara tillbaka pengarna men ändå. Hälsat på Lisa och Andre i deras nya hem och fått träffa sötnosen Luna. (Deras nya hundvalp), och sovit i massor. Så idag blir det att gå i skolan och träna sen tror jag att jag ska plugga lite till NK provet som vi har på torsdag.


En bild från i helgen. Jag tror det var Alle som tog den bilden men vet inte riktigt. :D

Nu ska jag fara. hejdå Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0