I Know!

Hejsan!!
Jag vet jag är dålig på att SKRIVA! Men har verkligen inte haft lust att skriva något men nu kanske det blir bättre på den fronten!! Idag har jag varit på skolan inte gjort så mycket. Men vi fick tillbaka vårat prov som vi gjorde i NK förra veckan, och gissa vad??!! Jag fick MVG, helt otroligt :).. jag brukar inte så ofta få det så det är lite extra roligt :).. Sen när jag kom hem så har jag latat mig lite och börjat måla på en tavla på mig själv :P.. hahha Jag vet  jag är ett EGO men men. Sen har det varit fotbollsträning och lite matteräkning ikväll.!! Pappa har hjälp mig lite så jag börjar fatta mer inför matteprovet!

Nu ska jag tillbringa kvällen men att se top modell som jag gör nu sen äre svenska hollywood fruar som inte går att missa!!


Nu ska jag titta igen på TV för reklamen börjar närma sig slutet!!
Vi ses!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0