18 dagar kvar!

Hejsan!
Idag har jag varit på skolan och haft jobb i fokus, det var ganska ovärd förmiddag men eftermiddagen blir lite roligare och intressantare! Sen när jag kom hem så målade jag klart min EGO tavla, och såhär blev resultatet:



Så snart ska jag äta, håller just nu på att se top model säsong 11. Tycker det alltid är lite bra :P.. sen blir det fotbollsträning, hoppas bara min hals håller ihop. Har börjat få ont i halsen igen, vilket inte känns så kul eftersom jag har typ inte blivit frisk än från förra gången. Men sen efter träningen så blir det att plugga matte igen.. känns som jag inte gör något annat man jag måste verkligen för att kunna förstå något. Det är helt sjukt och jag som brukar ha lätt för matte:S 



Jaa jaa... Idag är det bara 18 dagar kvar till AFRIKA!! kommer att ha en nedräkning nu, ni förstår inte hur mycket jag längtar!!!

Nu ropar mamma så maten är nog klar!!
Vi ses ! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0