15 dagar kvar!

Hejsan!
Idag mår jag bara fint. Trodde jag skulle få int i halsen igen när jag vaknade men det gick om ganska snabbt. Det var nog bara morgonhalsen som spökade. Så vad ska ni göra idag då? Min dag börjar då med att Jennifer ska snart komma och hämta mig sen ska vi fara och sola, det är för att vi inte ska bränna oss när vi kommer till Afrika. Huden är så känslig när den inte har utsats för sol på EVIGHETER och vara i ganska hög värme, i en vecka. Så det blir att testa ett stå solarium, så det ska blir spännande tycker jag :D



Sen ska vi gå på stan ett tag och shoppa. Undra om man hittar något. Tror inte det men man vet juh alltid. MEN VA?????? Jag tittar ut nu. ALLTSÅ vad är det med värdret??? Nu sitter jag inte och tänker på att sola och att fara till värmen också tittar jag ut och vad ser jag?? Jo det snöar ute? :S... VERKLIGEN APRILVÄDER!! hahah förlåt nu när jag läser vad jag har skrivit så ser det ut som jag är väldigt arg. Men det är jag inte tycker det bara är lite konsigt, lite komiskt. Näe nu ska jag göra mig iordning så vi får höras senare !!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0