Trevliga stunder!! :D

Hejsan alla glada. !! :D
Nu sitter jag framför TVn och ser Svenska hollywood fruar och bara skrattar. Ojojoj hur tapig kan man vara??? Man kan inte låta bli att skatta lite .. :P Men snart ska jag snart göra mig klar för att fara till stan. Jag, mamma och pappa ska fara på bio och se Flickan som lekte med elden, och före blir det middag i stan. Ska bli riktigt trevligt eftersom vi nästan aldrig hinner göra något sånt här tillsammans, det är alltid för lite tid för mycket att göra.

Gårdagan ver riktigt trevlig.. Jag, Jennifer och Ida hade en liten förfest med Viktor, nicklas och alexander som vi inte har träffat på riktigt länge så det var riktigt roligt :D Sen ute på Station var det mycket folk, många 91or och det är inte så ofta det är så många 91or så man kände väldigt många ute igår. Mycket ,mycket trevligt :D

Nu ska jag fortsätta att se på SWF och skratta på så hörs vi senare!

KRAM!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0