slleeeep...

Goddag! tröttare person får ni söka länge... Jag kan inte förstå hur trött en människa kan vara. Men som tur är så är detta sista dagen i skolan på denna vecka den blir det att sova ut.

Inatt hände något som inte har hänt på många år. Jag började skicka sms i sömnen :P.. det var ganska roligt att läsa när jag vaknade men tycker synd om personen som fick alla :) :P. HAHAHA Fast detta är ju typ farligt jag kan juh ha skickat vad som helst till vem som helst, och det hade inte varit super.

Snart är det lunch och nu sitter jag bara och väntar på Lisa och Jennifer, de har franska och är ganska sega. Pizzan ligger och väntar på att bli uppäten och här sitter vi.. ojojoj.

Men sen är det bara en lektion kvar sen bär det av hemåt till TVn för att se de inspelade idol och true blood från igår, samt en räkmacka som mamma har sparat åt mig, MUMS!!

Näe nu ska jag någ pucha på mina vänner lite, magen kurrar. Pusshej!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0