Nice nails.

Måndagar är inte så roliga dagar.. Första dagaen på en ny vecka, dagen så det är längst till helgen mm :P..

Men denna dag har varit helt okej än så länge. Psykologin idag var ganska rolig och religionen som vi håller på med just nu är ganska chill. Lektion började ganska tugnt med att vi fick veta att vi ska ha prov om två veckor på allt som vi har lärt oss hittills. Just efter kom en mycket bättre information det var att vi är lediga imorgon. Hur bra är inte det??? ;)

Ikväll är det juh Idol också, hinner inte se det eftersom jag är på träning till kl 20.00, och så ska jag ochså hinna hem från Piteå. Men jag hoppas att mamma eller pappa spelar in det, men det brukar de göra för de tänker verkligen på allt :D :D Hoppas att Calle kommer vidare ikväll, han är en mycket bättre sångare än Pioter... SÅ KOM IGEN!!!

Jag har äntligen köpt det efterlängtade nagellacket matte. :D JAg tycker det blir så otroligt checkt :D :D   


Nu ska jag anstränga mig lite :D Vi ses kramen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0