Ibland kan verkligen Lulle ;)

Jaa det är sant. Lulle imponerade på mig igår. Hon kom på världens bästa grej. Jag får skavsår av mina skridskor men har inte riktigt fått det så det blir bra i skriskon än, men igår så kom det. Lulle gick för att hämta skavsårsplåster men hittade inget så hon kom med med förslaget att jag skulle sätta dit en bilda istället, och visst jag provade inget kan juh vara sämre än att köra utan nått.... Det har aldrig varit så behagligt på länge. Det var en super ide, istället för att ha ont så man nästan dör när man tränar och måste skölja ur skriskon från all blod efter träningarna så var det mjukt och skönt. Det enda negativa var att när det blev blött så var det inte lika skönt som det var i början men ändå mycket skönare än vanligt :D TACK LULLE!!!! 




:D :D

Kommentarer
Postat av: Spinnarn/Wobblern

Haha.. så fiffigt :D



Mjärdet är gansa smart :D hahaha

2009-09-30 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0