Friday, beautiful day of the week

Hejsan !
Japp fredag är det idag och mycket har jag framför mig :D Ikväll har jennifer sin 18års fest och det ska bli riktigt kul att vi äntligen kan festa tillsammans :D :D För nu är alla 18 :D Grattis igen gumman :D

Sen blir det utgång på kalles eller olles, vet inte riktigt vars än, beror på humör och sugenhet... oj sugenhet finns det ordet??? hahah om inte så gör det det nu ;)..

Men det blir nog om det går efter planering en ganska lugn kväll för mig, eftersom jag ska upp tidigt imorgon och fara till Piteå för att sedan fara och bada på havsbadet med några från laget innan vi börjar med insparken för de nya i laget.. Ska bli riktigt skojj.. tagga tagga tagga....  :D :D

Sen får vi juh se hur träningsmatchen på söndag går :P. hahahahahah

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0