En ny gameday

Tjenare.. Sitter här framför datorn och har lite skuldkänslor.. Mamma ha stått i köket och lagat mat åt mig under en timme nu och jag har inte gjordt något annat än att kolla på TV eller suttit framför datorn enda sen jag kom hem idag. Har tillbringat natten hos Ida och det var verkligen länge sedan!!!.. 

kl är halv 3 och snart bär dte av till Piteå för en seger mot pitepojkar.. En träningsmatch, men på lördag den 3/10 så börjar det på allvar, första seriematchen mot Clemensnäs HC dam. Ska bli riktigt kul att se vad de kan komma med. De har ett mycket bra lag på papperet och har hört att de inte ljuger så det ska bli riktigt roligt att se hur det kommer att gå. 

Vi var juh på bio igår, och såg Flickan som lekte med elden, och den var riktigt bra. Många säger att filmen inte är en höjdare om man inte har läst boken men det tycker verkligen inte jag... Jag har inet läts boken och filmen var kung.



Nu hör jag hur klockan ringer och maten är klar så det är nog dags att gå till bords. Hoppas ni håller tummarna idag så vi vinner matchen. CU Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0