Dagen efter en tung men rolig helg!! (Måndag)

ändå trött......
Tjenare. Sist skrev jag om att vi skulle fara och fira Jennifer som äntligen har fyllt 18 ;:D
Den kvällen var riktigt trevlig, träffade många roliga människor och fick uppleva lite av varje..

Lördagen började med att jag gick från blond till mörkhårig tidigt på morgonen. Sen tog jag bilen till Smak och hämtade josse och Marklund och därefter drog vi till piteå för att börja en riktigt rolig dag.

Pite havsbad - Annelie (Roliga lekar, sång och skratt) - krogen - Efterfest - Sova (mycket lite) - Bakis (Söndag)

Söndag- Vaknade .. var trött hela dagen, men med lite mat i magen så kunde man tillslut genomföra tränings matchen mot piteå p-96. Vi spelade inte bra men matchen blev ändå 6-6.

Men nu sitter jag på skolan och vi har Psykologi, ska bryta mot någon norm. Sen ska jag försöka att skaffa fram en bil till träning, hoppas det löser sig!

Nu måste jag ansträng mig lite.. vi hörs.

(PS. bilder kommer sen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0