Vintertid.

Hahahha inte visste jag att det skulle ställas om till vintertid i natt inte, och det tog ett tag innan jag fattade att det hade bytt. det hela började med att både mamma och pappa blev förvånade när jag steg upp i morse, och ställde frågan "Är du redan uppe?". Jag fattade ingenting, klockan var juh halv 10. Sen gick det ut och gick. Kl. 12.00 skulle jag, mamma och pappa fara och kolla på Olivias match. Men mamma och pappa kom inte hem förän kl 13.00 från promenaden. Då frågade jag varför de hade tagit så lång tid på sig, och att vi måste skynda oss. Då svara mamma lugnt. "matchen börjar väl inte förän kl 12?" sen sa hon att vi hade fått en timme extra när jag såg på henne som ett frågetecken. hahaha så fattade jag. Vintertid.

Sen har dagen inte varit så mycket intressant. Vi har varit i Piteå och tränat, synd bara att det var ett sånt dåligt väder.

Nu ska jag sova och börja min lovvecka.
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0