Vinst!

Jo det blev vinst med 7-0 mycket skönt. Tro det eller ej men vi var 14 stycken spelare :D :D Det som var synd var att vi inte spelade så bra som vi kan, men det är ganska svårt att göra dte när men möter ett lite sämre lag. Då blir det lättare att gå ner i deras tempo.

Sen när jag kom hem igår kväll så for jag en snabbis till farmor och farfar för att kolla hur det var med dem, sen hade jag tagit med mig en liten godispåse till dem :D Sen snabbade jag mig hem för att äta en god middag (Bakpotatis) innan jag drog iväg till Ida i stan. Tro det eller ej, men vi hade inget att göra så vi drog iväg till en kompis i Norsjö, det är inte ofta men far till Norsjö en lördagskväll, eller i huvudtaget.

Nu har jag varit lite lat på morgonen, stadat lite med sen tittat lite på TV, och det ska jag fortsätta med nu ;)..
KRAMAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0