Morgondagen (torsdag) 8/10-09

Hejsan!!
Förlåt att jag inte skrev igår men hade verkligen inte tid för det. Tänkte bara göra en uppdate över morgondagen för er. Så får jag hoppas att ni kan förlåta mig för det :D

Jag blev väckt av mamma som säger dessa ord. "Nu när du är ledig idag, vill du inte då göra mig en tjänst" Självklart så säger man ja, sen kom det. " Kan du klippa gräset är du snäll?" Vist kan jag göra det, inte det roligaste som finns precis men har inte typ behöva göra det på flera år. Så jag steg upp någon timme senare och klädde på mig för att börja mitt uppdrag. Det började verkligen inte bra kan jag lova. När jag kommer ner till gräsklipparen och skulle starta den så hittade jag inte snöret som man drar i, men efter ett tag så såg jag det ligga på marken. Då hade någon varit och lekt med den så att snöret har gått av. Då blev jag tvungen att vänta tills pappa kom hem så han kunde laga den åt mig innan jag kunde börja klippa. Ibland går det verkligen inte bra alltså. Men gräsmattan blev klippt tillslut och jag kunde fara till stan där Ida väntade på mig. Vi åt lunch tillsammans på Weynes sen så tillbringade vi dagen på stan till kl var 4 då jag började jobba.

Senare på kvällen for vi som vanligt till Piteå på träning, och kom hem sent!!

Så då har ni fått ett litet hum om min gårdag! ;)

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0