Historian

Ja men så klart. Historian är det vi ska snacka om nu. (Alltså gårdagen)HAha
I mitt förra inlägg så skrev jag att jag inte visste vad som skulle hände på kvällen, men idag kan jag berätta eftersom det är historia. :D 

Kvällen så ut på detta sätt. Jag åt en mycket god middag med min mamma och pappa. Den var ganska sen och jag var ganska trött så jag stanna hema och såg idol. Under programet smsade jag med flera otroligt fina personer, och en av de var Jennifer. Hon skrev att vi skulle hitta på något så vi bestämde oss att dra till Olles efter att idolerna hade sjungit, och så blev det. En mycket trevlig och nykter kväll, + att vi träffade många trevliga personer :D :D Så jag kan säga att kvällen blev ändå lyckad :D

Nu ska jag snart fara till stan med mamma och mormor, och shoppa loss lite. Men jag hör av mig sen när vi kommer hem!!

KRAM!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0