Stolt!!!

Känner mig mycket stolt!!. Jag hade jätte mycket i skolan innan skolavslutningen om ca 2½ vecka och jag skulle skärpa mig, vet ni?, det har jag gjort nu, jag känner att jag verkligen är på gång!!!

Detta hade jag kvar:
* Ett stort filosofiarbete om ABORT
* Fek marknadsföring om ett företag
* Ett slutsprov i Engelska
* Nationella engelska muntlig
* Data inlämning i progremhantering
* Italienska inlämning
* En pp inlämning om hur man startar ett företag i småföretagarna
* Pjäs i svenska

Och detta har jag gjort bort redan nu:(........)
* Ett stort filosofiarbete om ABORT
* Fek marknadsföring om ett företag
* Ett slutsprov i Engelska <-------------------------------------------- Detta har jag imorgon!
* Nationella engelska muntlig
* Data inlämning i progremhantering
* Italienska inlämning
* En pp inlämning om hur man startar ett företag i småföretagarna
* Pjäs i svenska <---------------------------------------------------------------------------Har jag nästa vecka på onsdag!

Jag hoppas ni är leka stolt över mig som jag är :D :D

Nu har jag lovat mamma att hjälpa till med städningen!
Pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Inger

Du e så duktig gumman :D e stolt över dej ;D

2009-05-27 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0