Lördagen den 2/5

Vallen blev en mycket trevlig kväll, med god mat och många glada humör. Vi satt och skrattade vid bordet, och när vi såg att nästan alla som hade gott mot majbrasan började gå hem så gick vi dit. Det var inte så mycket av den kvar när vi kom fram men mysigt var det.




Den 1 maj iår tillbringade jag först med min familj i stugan som ligger i norra sillskatan, där åt vi lunch och efter det så for jag till stan med Patrik för att ta lite fotografier. Det var roligt och fint väder, så jag kunde gå med min klänning som jag hade på mig utan att frysa. En riktigt sommar dag. Sedan tillbringade jag kvällen men Jennifer, Ida och Patrik, vi såg på TV sen så for vi till Kanot för att grilla lite och där träffade vi några bekanta. Länge sedan!

Nu sitter jag här efter att ha spelat innebandy med några i släkten. Känns bra att redan har tränat och klockan är 11 på förmiddagen, men ska fara och jobba snart till kl 16.15 så det blir inget "Ta vara på vädret dag" inte. Senare ikväll så är vi bortbjudna på middag hos f.Lundström, då får vi se vad som händer. 

Ska ta något att äta nu, Ciao!!

KRAM! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Å du måste skicka dom bilderna till mej sen :)

2009-05-05 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0