HAHA Lite roar små!


Så här går det till:
1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Bläddra ner 10 sms.
4. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:et, bläddra ner 10 igen osv.
5. Utmana ett par personer.

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
De var värst :P

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha men ja har så 10 min!! :P

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jasså? vad händer där då? :)

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Tomater :)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Ingen aning :P

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Ne e de sant :S

7. Vad vill du höra mest av allt?
Ah de känns som jag gjorde rätt val idag :)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
YesYes :)

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Jag är på max nu ;)

Jag utmanar Jennifer, Lisa och Ida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0