Har tråkigt :P

SENASTE:
1. Dryck: Jag skulle nog säga coca cola
2. Telefonsamtalet: Jag tror det var Fosse
3. SMS: The one and only = Ida ;)
4. Sång du lyssnade på: The Climb - Miley Cyrus
5. Gången du grät: Inte många dagar sedan, Fruktansvärd huvudvärk

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet om iallafall
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Näe deprimerad har jag nog aldrig varit
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hahah ja aldelens för ofta

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Lila
13. Röd
14. Knalliga

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jo det är helt omöjligt att inte göra det med gänget som jag är med :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, absolut
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jajjemänn
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Kysst en kompis: Hahaha japp

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Det är svårt att säga. mn jag har nog träffat de flesta någon gång i livet.
23. Hur många barn vill du ha: Ingen aning, men kanske 2??
24. Har du några husdjur: Näe, det har jag inte
25. Vill du ändra ditt namn: Näe jag tror inte det :P
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hmmmm???.. förra var dte då jag fyllde 17 eller 18?. Jag chansar på 17, då hade vi fest hos Nina. En mycket trevlig kväll!!
27. Vilken tid vaknade du idag:  Vid ca halv 8 skulle med bussen halv 9 men steg inte upp ur sängen förän vid 8 :D
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Då sov jag, var så otroligt trött
29. Någonting som du längtar till: Imorgon, DÅ får vi sommarlov!!
30. Senaste gången du träffade din pappa: Idag på stan, stötta på honom där, mycket trevligt
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:  Just nu gillar jag mitt liv precis som det är.
32. Vad lyssnar du på just nu: Breakfast At Tiffany´s - Deep Blue Something
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jo det har jag,
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att stiga upp tidigt

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sofie
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Vattenman
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Ursviksskolan
41. Gymnasie: Thoren Business School
42. Högskola: Går inget ännu..
43. Hårfärg: Ganska blond just nu
44. Långt eller kort: Vad ska man säga är vaken lång eller kort, så mellan kanske :P
45. Längd: 167.5 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag tycker att jag är väldigt social, har det kanske lätt att ta kontakt
47. Piercings: Jo men det har jag
48. Tattoos: Nej, men undet mitt liv så kommer det att finns där
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Jag har faktiskt ingen aning, haha men kanske polyperna??
52. Piercing:  Det var i öronen
53. Tatueringen: Kommer nog att sitta i nacken eller på fotleden
54. Bästa vän: Jennifer, Ida och Lisa
55. Sporten du spelade: Ishockey, började som 4åring
56. Husdjur: Nej, inte det
57. Vaccination du minns: Det finns många.
58. Konsert: Det finns inte en chans att jag kommer ihåg det men jag har varit på många bra.
59. Förälskelse: Ett hemligt område.
60. Alkohol du drack: En smirr tror jag

JUST NU:
61. Äter du: Inget, ska juh snart gå och lägga mig :P
62. Dricker du: Näee inget här med.
63. Är du på väg att: Gå och sova!
64. Lyssnar du på: Tvn som går här bredvid
65. Väntar du på: Att något skojigt ska hända.

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja det vill jag
67. Vill du gifta dig: Oja men dte ska vara med rätt person
68. Karriär i åtanke: Ja men absolut

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen, de kan verkligen få en att smälta
70. Kramar eller pussar: Jag tycker båda är väldigt mysiga men kanske pussar om jag måste välja (A)
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Jag föredrar juh äldre men bara för att man är äldre så är man inte den bästa..
73. Romantisk eller spontan: Båda om man får säga
74. Snygg mage eller snygga armar: åhhh gud så svårt gillar vältränade killar överhuvudtaget.
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
76. Känslig eller inte: Känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Ingen av dessa är så bra tycker jag 

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja det har jag, men för det måste har det varigt grymt kul!
81. Tappat glasögon eller linser: Jo, solglasögon
82. Haft sex på första dejten: Både jag och nej, så är det svårt för er att lista ut det.
83. Krossat någons hjärta: Jo det har jag
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, det stämmer
85. Har du blivit arresterad: Nej, det har jag inte!
86. Dissat någon: Ja, men dethar alltid funnits en anledning
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Jo det har jag

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: JA det gör jag, och det tror jag man måste för all lyckas här i livet!
90. Mirakel: I vissa tillfällen!
91. Kärlek vid första ögonkastet: Kanske
92. Himlen: Ja men det tror jag
93. Tomten: Jo men det är juh klart, haha näee det gör jag inte
94. Att kyssas på första dejten: Om det känns bra men det är aldrig bra att gå för snabbt fram
95. Änglar: Jo det gör jag

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej det har aldrig skett
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: JA jag tror det, tycker att jag skulle vara en fruktansvärd människa annars.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Jag kan inte leva utan mina vänner och min familj
100. Att posta det här är din 100 sanning: Japp mer sanning får man inte ut ur mig ...


Åhhh vad jag har tråkigt :P.. hahahaha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0