Årets brännbollsmatch mellan JB och TBS!!

JA det var idag det hände, det som alla har väntat på, den populära och kända brännbollsmatchen mellan JB och TBS. Okej nu överdrev jag lite men bara lite ;)... hahaha Men stämningen var på topp. Iallafall från TBS fansen, det hejades och tjoades men tyvärr så vann ändå JB med 3 poäng. Fast denna förlust så känns det ändå som en vinst. Vi på läktaren fick verkligen JB hur fokus och det var nog våran enda chans eftersom JB spelar ofta brännboll och vi på TBS har aldrig sen vi började gymnasiet rört ett brännbollsrack. 

Tiden bara går och går, man kan nästan inte tro att dte är sant. bara två dagar kvar i skolan nu sen SOMMARLOV! Jag som tyckte att 1an gick fort, vad gjorde inte då 2an??!!! Imorgon blir dte fika på skolan sen ska vi dra till olkparken och vara berädd apå när Balen här i SKellefteå ska börja.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen!!.. Godnatt kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0