11.53

klockan är 11.53 och jag sitter inne en solig dag som denna. Mamma och pappa skulle komma hit och hämta mig efter att de hade varit i stan en snabbis, men det har verkligen tagit tid sen dess. Men när de kommer så ska vi ut till stugan, dit vi har flyttat nu undersommaren, och där ska vi äta pannkaka med hela släkten. Det är alltid lika trevligt. Jag har fått det så fint i min stugan nu när vi gjorde om. Förr så delade jag och brorsan sovstuga, men nu har han fått en egen och vi gjorde om både hans stuga och min. Så både blev jättefina. I min stuga saknas det lite detaljer och prylar men de kommer snart. Jag ska sen lägga in bilder på dem så ni får se. :D

Detta är min sista dag som långhårig på ett ganska långt tag, för imorgon ska jag till Karin ( Min moster ) på attityd, och få håret klippt, känns mycket, mycket bra. Haha samtidigt längtar jag men samtidigt inte, Jag vill bli av mid mitt nötta hår som har varit med om många färgningar och blekningar, men jag är lite rädd att jag inte ska passa i det. Men som sagt så växer det ju ut igen och jag lovar mitt hår växer snabbt. 

Så vad ska jag göra på min sista dag som långhårig på ett tag då? 
Hmmm?... Jo jag ska juh äta pannkaka med släkten, sen ska jag nog umgås med familjen och kusinerna. Jag hoppas vi ska äta någon god mat och sen blir det nog att vi sätter igång bastun så vi kan basta lite !! :D

Näääe nu ska jag slå en pling för att kolla om de skulle göra stan. Men vi hörs snart!!
KRAM!!

Ps. Jag kan inte skriva så ofta eftersom jag är i stugan så mycket. men jag ska försöka så mycket jag kan!!! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0