Betyder mycket!

Nu har jag suttit och funderat på vad jag egentligen ska skriva i mitt inlägg, och fått en ide.
Denna gång ska det handla om mina föräldrar. Mamma och pappa är de som ligger högst upp i min stege. De betyder så ortoligt mycket för mig. Vad skulle jag göra utan dem?. De fins alltid där för mig, som förstår mig när jag har det jobbigt. de peppar och hejar i alla lägen. Jag är så otroligt glad att jag fick vara erat barn. Att ni har gjort mig till den jag är!

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om er, men så mycket tid har jag inte. jag Ska bara avsluta detta med att säga det som jag verkligen menar. Jag älskar er!

 


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0