Äntligen fredag !!

Hejsan hoppsan !
Äntligen är det fredag och jag bara njuter av min lediga tid fram till kl 3 då jag börjar jobba. Mormor och morfar kommer snart och hämtar mig, jag ska åka med de upp till stan så att jag kan få köpa de där skorna som jag tittade på igår :P. Men efter de så måste jag nog lugna när mig lite på sko fronten. Det blir mitt tredje par bara under januari månad. Jag förstår att mamma och pappa tycker att det är onödigt med att jag ska köpa dem för jag har juh en hel del men jag kan inte rå för att de är så snygga så jag vill ha de. Men nu har jag lovat att efter detta par så blir det inga fler på ett tag :)


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, slutar juh jobbet kl halv 7, Det kanske blir att fara till Bureå och se på när de spelar mot bjurfors. Ska ta det ganska lugnt ikväll för jag har tre matcher i helgen. Två stycken på lördag och en på söndag. Lördag hemma i piteå och söndag borta i Luleå. Vi mötte Luleå nu i veckan också och vann med 10-0 men jag tycker att vi måste spela bättre på söndag för matchen var ingen topp match.

Näe nu ska jag gå och läsa lite teori innan mormor och morfar kommer. men ni får ha det så bra. :D
 
Hejdå Kraam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0